Thursday

segalanya telah selesai :)

alhamdulillah, tamat jugak sijil aku. even sijil but aku dapat habeskan dengan no repeat n kekalkan 3 pointer. tak dapat AKJ pon tak pe asalkan its still in 3 pointer. sekarang aku just tunggu my convocation and cari kerje. berat rase hati tinggalkan poli tu. byknye kenangan kat sane. even kenangan pahit lebih banyak dari manis, but aku rase its the best memories yang aku pernah alami.


my hunny bunny extand sem and for sure aku tak dapat naek pentas dengan dye sekali mase konvo nanti. too bad for us cz tak dapat share the moment together. lepas ni da tak deh la jumpe dye hari2 kat poli. rinduuu. rindukan kawan2 laen jugak. da tak dengar loyer buruk dorang sume. da tak boleh nak gelak same2. masing2 jauh.masing2 da ade hal sendiri


nak masuk alam pekerjaan ni susah. ye, aku tahu tu. lagi2 untuk fresh graduate cam aku. pengalaman pon bukan banyak mane. ape2 pon usehe tu tangga kejayaan. :) tok kali ni aku terase takot nak jauh dri yang tersayang. lepas ni aku da tak boleh jeling2 da dye, tak boleh sergah dye sampai dye terkejut gler mase dye tengah khusyuk buat keje. sumenye da laen.


aku harapkan kawan2 aku yang still extand sem dapat buat yang terbaek. hope sem depan ni sem last untuk korang okay. tak moe lame2 dok poli tu. nak korang2 cepat keje boleh belanje aku makn banyak2 :D i will miss u guys badly :') serius, rindukan korang doh nnti.



No comments:

Followers