Saturday

hampir tiba

12 dec 2011 yeah! hampir tibe. ==" okay. first of all aku nak nyatakan yang aku da excited gler tggu my result exam. sebab kenape aku excited sgt. forsure lah sebb last result. aku tak continue my study lagi. so aku mengharapkan result aku yang akhir ni memuaskan and lepas untuk aku. no extend, no repeat and what so ever laa. aku tak nak sume tu. aku nak aku lepas je pon da okay. even my pointer turun sekali pon janji lepas that okay lah :')


aku da kene mara hari tu dengan mak aku coz aku seolah2 mendoakan yang aku mengharapkan ade gagal. oh! damn. actually aku bukan nk doa yg aku gagal. cume aku yaken aku tak leyh jawab satu subjek ni ari tu. tu yang menambahkan keyakinan aku yang aku gagal. kertas jawapan aku?jangan tanye ape aku jawab.forsure aku jawab semua. 4 soalan full. cume mane tah silapnye sume jawapan yang aku tulis tu sekerat sekerat. tah abes jawab. sgt tak ckup mase. kesiankan aku :(


tapi tak pelah. bende da lepas. if di takdirkan aku kene repeat, aku kene jugak buat tok habeskan study aku. if lepas semua subject, aku kene la cari keje. untuk beberape hari ni aku da usha tempat2 yang aku nak pegi untuk interview. and aku mengaharapkan kerje yang normal. senang cte kerje office hour. tak nak lah shift2 ni. aku nak stay on satu2 kerje tu dalam mase yang lame. taknak tuka2. 


ape pon wish me luck okay.doa korang korang sgt2 bemakne untuk aku. mengharapkan sesuatu yang ajaib akan terjadi. hopefully i will get the best result  :')

No comments:

Followers