Thursday

21 days only! :D

hohoiiiiiiii~ tinggal 21 hari la... wahh.. x saba doe! :D
xsaba nk melarikan diri dari wisdec ni :P
mcm x caye da genap 4 bulan aku kat sini. lame gler kot.

nk tgu saat2 macm ni bukan senang. ssh tau.
da ar sorang2 kat cini. pas tu xdeh mmbe yang boleh uat mmbe plak uh.
mmg aku senyap x bercakap la kat sini.
haiiih~ sob sob!

ble da nk abes kat cni start la org2 kat cini tanye macm2. 
ble abes la, abes bulan ni ke, ala..nape cepat sgt abe laa.. 
adehhhh~ letih aku mendenga dan nk menjawab nye.

serupa jewp mase aku mule2 masuk kat sini. -.-"
soalan lebih kurang je. aihhh! 
aku x saba nk start kelas. 
xsaba nk telaah buku balek. rindu gler kot.
( tapi lau da dapat sume tu mintak ble plak nk abes blaja ) 

bhahahahahahahah............ 
mcm2 la aku ni. jup2 lagi aku update lagi lau rajen. :D

boiiiii.........

No comments:

Followers