Thursday

smile :)

nak tengok something x?? ahakssss!! jup2 aku kene upload gmba lu :P




ape kejadahnye aku upload mende ni ni ???? heheheh.......... ade lah sebbnye. td aku nga bosan bosan aku pon peg la google. mencri gmba2 yang nk dijadikan background aku punye laptop. haih! :| nk gntikan background aku nan EHEMEHEM! buekk :P 


sedang mencari2 gamba yang sesuai secare tetbe???? jengJENGjeng~ tarrrraaaa! aku jumpe lah mende kat atas uh. mulenye aku dapat satu wallpaper ni. aku da try kat laptop murah aku ni. than gmba pecah2. haih! laptop ni lebar sgt screen dye =.='  


ble aku jumpe wallpaper kat atas uh aku tgk x la lawa mane. mmg xlawa pon. betul... XLAWA! ape yang menyebabkan aku letak dan jadikan wallpaper kat screen laptop aku adalah kerane, ble aku on je laptop ni aku nmpak wallpaper ni dulu. perkataan S.M.I.L.E dan gamba senyup tu uat aku tersenyum sendri ble bukak laptop ni.


sekaligus aku lupe masalah PROBLEM aku dengan serta merta. ( tapi teringat gak kdg2 :( ) haihh~ ape pon x leyh kan?? tapi so far ni aku rse aku da leyh control sket perasaan aku ni. hek! sememangnye x official lagi pon aku nan EHEMEHEM break...........   tapi aku biakan dye, x sms dye, x kol dye x deh ape2 lah senang cte!


law dye ade ego, aku pon ade ego kan?? law ikotkan mmg x elok layan EGO ni lame2. tapi lau layan MOTO EGO best agknye kan?? heheh. anyway, aku just nk bersendiri uat satu ketike ni. mne tau lau aku x jd gf dye lagi aku leyh jadi kawan dye plak kan?? BF FOREVER kan?? hahahaha. nak agknye dye tu =.="


ape pon skunk just hapy2 saje n countdown for 21 days. hikhikhik! so, dats oll for this month entry! hope cte2 aku for this month ade lah yang leyh uat korang x jemu nak bace. :D


No comments:

Followers