Wednesday

menahan lapa ~ adeh !

adeh!! pagi2 da lapa teruk da ni. padehal kat uma da makn cucur da  pagi td before pegi keje. ni bru jep kol 10 lebih. da lapa balek. hurm. kalau lah aku dapat makn mende2 ni jap lagi :DD



nasi kosong :D
       DENGAN ........





ayam goreng 
dan..............


sambal belacan :DD

haaa.. mende ni jewp yang aku dapat pon aku da ok. pergh! sedap oo. nan ayam n sedikit kuah . pas uh ade sambal belacan nk ulam2. haissshhh~ blurrppppppp ..... da telan air liur da ni. :P tapi lau dapt mende2 cm kat bawah ni pon ok .........


laksa !
oh~ favourite :DD


mee hoon/ mee kari. :P

ble tengok jep laksa aku da terbayang mak amer punye laksa. haih~ sedapp. teringin nk mkan... tp x tau la ble dapat rse. huhuhu. cte pasl laksa, 1st tyme aku makn laksa mak amer mase raye ari tu. :D hehe. sedap gak sume masakan yang mak dye masak. bole kate sumenye jadi favourite aku lah! hehehe. kari ayam tok roti jala dye pon sedap. shrrrppp~ haaaa!!! LAPAR LAPAR LAPAR. cte pasal mee kari pulak, serius ak x pena suke mee kari. tapi since aku keje kat wisdec ni , mee kari pon jadi salah satu kegemaran aku. xtau la npe. 

pas dapat sume mende2 ni,dapat plak air minuman kesukaan ak. ala.. air kedai2 mamak jep yang aku suke. mcm ni .........


teh o ais limau :D


nescafe o ais :DD

bercerita pasal teh o ais limau ni, ak mmg suke minuman ni sejak dri dulu2 lagi. sebab bg ak teh o ais limau xla minuman yang manis sgt. ade manis ade masam. ak suke minum mende ni ble makan lunch sebab nak bg kurang bau mulut ni law lepas makn. :DD bagi aku la. x tau la bg orang laen kan?? 

nescafe o ais ni plak aku suke minum tyme2 lepak2 o makan makanan yang ringan2. bile lepak, beborak bese la kdg mulut ni gatal asik nak menguap jee. so adenye nescafe ni kdg bole la kurangkan nguao aku ni. :)) huhuhu.

haih! bole plak aku cte psal makanan. isk2. tga2 lapa ni la aku cte pasal mknan. :P tp best ar gak. sekurangnye dapat la buatkan aku bersaba sket tok tgu lunch hour ni :)





2 comments:

tomato said...

haishh..melelehh ayor lior ni hah :P

klipklip_gurl said...

adeeh~ cepat2 lap air liur uh. :))

Followers