Wednesday

hilang sabar :'(

hanya kerane aku bgytau tu je dye nk melenting. besa sgt ke slh aku? salah ke aku bgtau? kenape aku yang kene tengking. kenape sume tu aku yang kene?? aku x tau ape-ape masalh dye. since couple dye x pena cte pon ape masalh dye. ape yang die tanggung ape yang dye rse. x pena bgytau ape problem dye kat tempat keje. law ade pon dye slalu cte separuh jalan. slah jgk ke sbb aku x bertanye. tp mcm mne lau aku tanye dye x jawab?? sakit hati bukan?? aku pun punye perasaan. tau ape yang org rse even aku x rse. xslah kalu dye bercerita. bercerita ape tentang sume masalh yang dia hadapi.

ble ia jadi begini, aku juge yang kene. slah aku jugk. aku ditengking secare tetbe. trus ditengking mcm aku ni langsg tidak punyai perasaan. ble aku ckp, dye mula memperli aku dgan mende2 yang menyakitkan. saket tau! saket sgt hati ni. sku x pernah tahu ape masalh dye kat tempat keje, saket hati dye mse dye tengah bekeje, prob nan org2 kat sekeliling dye. xpernah cket pon aku tau. sedangkan masalh dye nan dri dye sendiri pon aku x tau. bukan aku x nk tye. tp bila aku tye, jawapan tu tergantung merate rate. ,c, soaln yang aku tanye tu tak perlukan jawapan.

hurm~ dye terus membanggekan dri dye dan terus memperli aku yang terpinga pinge ni. kalau pun bgy dye itu slah aku, jangan lah smpai menengking nengking. law setakat dalam sms, aku masih bole terima. tp ble aku dengar sendri dalam fon berderau darah tetbe. sejuk badan ni secare mendadak. aku benci dye. hanye sebab saket hati dye, dye balas aku macam ni. aku macm da xdianggap gf dye lagi smpai dye sggup ckp dengan nada mcm tu.

dye caba aku. cabar seluruh kesabaran aku. ble aku start menengking, dye pula menyalahkan aku. padahal, aku kene dulu. saket tau hatu ni. saket ble teringat ape yang dye ckp, nada dye. seolah olah aku bersalah teramat sangat. salh aku ke dye saket hati, salah aku ke dye memndam rse selame ni? salah aku jagk ke bos dye lebihkan org laen dri dye?? bgy aku tu adat bile bekerja. ade yang disyangi, ade yang dibenci. kyte x boleh mengubah persepsi orang ble orang tu da ckop percaye kat someone. even baek mane pon kyte, law dye still x leyh nmpak kebaikan kyte, x gune jgak kan?

aku try nk menyedarkan dye tadi. tp terus terusan dye memperli aku dan terus menyalahkan aku. akhirnya?? aku juga yang undur diri. start hari ni aku mula deactivekan FB aku. biarlah. aku malas mahu berhubung dgn sesiape. mahupun di hp, di laman sesawang ni sekali pon. biarlah dye dengan hidup dye. aku dgan hidup aku.mgkin salah aku sbb menyangka dye lah orgnye. tp semakin aku cube pahami dye semakin saket hati ni diduge. semakin hari aku cube selami dye semakin patah hati aku mencube.

aku nak die tau salah dye. itu aje. aku nk dye sedar ape yang di katakan pade aku. kalulah dye masih lagi dgn perangai dye yang begitu, xpela. aku sggup pergi. dri aku saket hati, patah hati dan asik kene perli je?? hurm. saket tau hati ni ble aku asik kene perli. knp lah mcm ni yg aku dpt. gembire ke dye kt sne uat aku cmni?? huh * menanges bialarlah dye nan cre dye,aku dgn cre aku. bru aku sedar yang aku sebenarnye x kuat dan x tahan nan sume kate dye.


menyendiri lagi

No comments:

Followers