Sunday

ape yang ak mahukan hanyalah........ hurm.

sebenarnya x teringin pon nk update blog ni. ak xdapat nk describe ape yg aku rse skunk ni. hati ni sedih sgt. tp luaran ni?? hurm. hati ak kuat menanges. tp hakikatnye ak da x larat menanges. kenape dri dulu lgi jdi mende yg same je?? puas ak terangkan ape yang ak xske, ape yg aku xnk dye buat. tp still mende yang same dye ulang. hurm. aku mencri seseorg untuk mase depan ak. hidup dimase depan ak. senang cte future husband. hurm.


ble ak da choose someone tu, tu la akhir bg ak. hurm. mende ni da kerap jadi. kerap jugk ak dga sory. tp still gk berlaku mnde yang same. kadg aku terpikir. ak x ckop baek ke?? xckop ke untukdye sampai dye sggup lukekan ak nan mende yg same. mende yang berulang2. knp?? 


ak mengharapkan dye paham ak. ade rse serbe salah cket pon xpe la. janji ade. ni x. still ulang mende yang sme again and again tanpe rse salah langsg. lagi syok dye ikot kepale dye. ye. ak bukan sape2 yang nk control dye. aku tahu dye ade idop dye sendri. tp x salahkan tok ak jge dye ubah dye mungkin pade mende2 yang patot?? hurm. 


tah la. mungkin dye da bese idop cmtu. ak x leyh halang dye. xleyh halang dye nk bersosial. nan sape dye nak kan?? dye lelaki. ak sape nk halang dye. xdeh hak nk ckap JANGAN PEGI . ak bukan parents dye pon. ak xdeh kaitan pon. so, mmg ptot dye ikot kepale dye. hope on day dye leyh seda sendiri. :')

No comments:

Followers