Friday

MATURED ... i need it from u

MATURED = MATANG. ok sume org tau kan matang tu ape? hurm. aku tau kadg aku x matang. tp aku teringin sgt nk berbincang something yang matang. sampai skunk aku still have nobody yang boleh di ajak bercerita tentang somethings serius. in relationship pon aku still x dapat kongsi something nan amer.

adekah aku perlukan seseorang yang matang ? hurm. aku ske sgt bercerita anganANGAN aku. aku suke share ape yang aku angankan. pangai aku ni ske sgt cerita about something in the future. x kisah la mende uh jadi ke x nnti. tp aku suke bercerita.

tp xdeh sape yang boleh jadi teman aku tok aku cerita mende2 uh. hurm. ok. tah kenape terlampau byk sgt yang aku nk tye. aku nk tye mcm2 kat amer tuh. tp aku tau.. x kan ade jawapan dri dye. hurm. aku nk perbaiki ape yang kurang. tp die?? like??? hurmm. x tau ar nk ckp ape.

mybe aku ni sensitif sgt kot skunk. ape yang dye ckp skunk aku cm senang terase. aku nk ckp mende ni kat dye. tp aku tau lau aku cte mesti dye lagi mara aku. hurm. cre dye ckp, kate2 dye, selalu menyaketkan hati ni. haihhh!

sorie amer. saje je i xnk msg u ckp pasal mende ni. kompem jadi something nnti. ble u bce ni mesti u lagi saket hati. its ok. i tau u akan pendam. than nnti u ungkit la kan kan kan?? hurm. da berkace da mate ni. iskk! jgn pecah kace ni sudaaa~~

No comments:

Followers