Thursday

ble mak aku da berkata kata .......

heloHELOhelo ... opss~ ASSALAMUALAIKUM sekalian. :) ok. pade yang  tau, semalam ak absent. hekhekhek~ pemalas pye org :) actually aku mmg nk ct nk g uruskan IC BARU -,-' aish! dari darjah 6 baru skunk reti nk tuka. abes koyak rabak ic lame aku tuh! aku ingt lepas g uat ic aku leyh lepakLEPAK kat uma. kepale aku berat gler semlam. al maklumlah maen ujan 2 hari berturut ~

sampai2 jewp aku kat uma, along blek dr keje terus ajak mak abah [eg uat passport. 1st2 mmg mlas nk peg. tp aku tau kompem lame la dyerg peg. xpasal2 aku kebulur kat uma nnaty. than aku ikot la. g uat passport kat port klang. abah nk peg umrah ~ :D tu yg g uat passport uh . mmg lame gler dok kat dlm pejabat imigrasen tu. haih~ naek panas punggung. bole g makan lagi aw -,-"

lepas g mkn kyterg masok balek kat dalam pejabat uh . kene tgu passport siap plak. tga2 tgu tu...... :DD mak aku cte la tentang somthing ni...

mak : angah kate nk li kete. 
aku : kete ape ??
mak : tah. dye kate nk li kete honda civic. nk bli kat kawan dye. tp 
dye mntak abah  baya dlu. abah ko diam je.
aku : ouh. yeke?? xbagy la tu.
mak : tah, mak x tau. angah ckap kat mak,
kete dye yang skunk ni dye x nk jual. dye nk ko pakai.
aku : huh??? ( senyum2 suke )
mak : tp tah la. xtau la dye jadi amek ke x. 

hahahah.~ aku nk dpat kete..... buekk! huhuhu. malangnye smpai skunk aku still x deh lesen kete . haih! cepat lah abes LI ni. aku nk g uat lesen. huhuhu. haa~ade lagi cte pasal mak aku ni.tga ddk2.....

mak : ko cbe tgk org keje kastam ni. kemas je. ko x nk ke jdi mcm tu?
ni x, blaja pasal kayu2 plak. 
aku : -.-" alaa..same je. kerajaan jugk.
mak : tp keje kat cni ade uniform. ko tgk kemas je baju wane putih, nmpak elok jee
aku : sume keje kerajaan ade je uniform. 
yang penting same je. kerajaan jugk
mak : xnk try apply ke abes blaja nnty??
aku : huh.... tgk lah~

ble mak aku da ckp cmtu aku try mals nk amek 'port' dga sume tu . bukan aku x ske jadi kastam. mmg hakikatnye kastam ni keje dye ok. tp tu la. byk yg aku dga pasal kastam ni. hurm. aku ok je nk keje mne2. tp kastam ni kurang minat laa~ haih! mak aku ni macm2 betul laaa. -.-

anyway, even semalam aku ct, patotnye aku terperok je kat uma. tp sebaliknye. dri pagi samapi ke mlam ade je aktiviti. haih~ ape pon, ct aku semalam mmg x rupe ct da. 

No comments:

Followers