Thursday

semalam :D

semalammm......
aku kua nan amer. 
hek! actually for celebrate anniversary kyterg. 
hakhahak! 
anniversary keee?? 

aku pick up dye around 83o kat uma. 
than we decide to buy something than hang out. 
so he choose to buy something at mcD 

so, ikot je la kan :)
he buy apple pie and i buy double cheese burger set. 
after that kyterang peg la lepak kat dataran bawah, s alam.
just hang out, chatting. 

this celebrate is the simplest celebration. 
al maklumlah masing2 tengah kering! 
adehhh~ x dpat nk ckap pape.

kyterang abeskan mase dekat 2 jam gak. around 10pm kyterang gerak balek.
b4 nk balek uh aku ajak la pusing2 jup. sje nk amek angen. 
cz aku buget around 11pm smpai uma. :) 
pandai noe bajet2 ni kan??

hahahah.  after da pusing2 jup, kyterg pon balek. 
mcm yang aku kate, smpai uma kol 11 pm kn?? 
YES!! 1o5o pm smpai uma...

to amer :
thanks alot for last nyte. seronok dapat bebual nan u. 
mcm2 cte kua. seriously, mse u cte about u peg uma hantu n tmpat altantunya kene bom 
i da meremang. n of coz laaa.. cz tmpat ddk yang u pilih semalam agk gelap. :|
i just bole dga n gelak sinis je cz i tkott ottt.
haisshhh~ saba jela.. :D


No comments:

Followers