Wednesday

yum yum ~ :)

heheheheh. semalam aku peg dinner. peg dinner with my hunnyBUNNY :D mcm bese naek moto masing2, dye datg dr s alam, aku plak dtg dri arah banting. huhu. kua around 830 pm. ok. ak decide nk makan PIZZA kat JJ bukit tinggi.

sampai2 kat JJ aku kene la tgu si buat hati ni. agk lambat la jgk dye dtg. smpai gerimis aku tgu buah hati aku ni. tgu pye tggu, dye dtg dgn senyuman jee~ naseb baek senyum. lau uat mke, hek! mmg kene la. ok. jalan pye jalan masok la PIZZA HUT RESTAURANT. ramai kot kat dalam uh. memandangkan aku lupe nk amek gamba ni la gmba2 yang ak amek kat internet. lebih kurang same je. gamba2 ni real lorh! umm.

masok jewp kedai amer pilih tempat yang agk kurang senang sket. tp x pela. layan jewp. gare2 table sebelah ni bising sgt tu yang aku lupe nk amek gmba. sampai2 waiter bagi menu.dkt 10 mint gk memilh makanan. than kyterg decide amek set yang ade ni


chicken supreme


bread ape tah ni :P


pepsi


sup nan cheese powder
( cheese powder x masok dlm set ok )

hhaaa~ni la mkanan yang kyterang order. macam bese 1st2 jep confirm2 dye anta air , sup nan bread ape tah. lupe nme dye. aku cm bese melantak la sup tu nan roti uh. wah! lepas gak gian ak makn pizza semalam. sedap oo.. bukan ni jep yang kyterg makan. bese la. law order pizza kdg pizza ni lmbt noo smpainye. alaa. konon lame la tu mask kat dapo. so aku amek side order. 


spageti thai amende tah :D

ok. pas aku siap jewp melantak sup ak aku makn la spageti aku ni. umm. best! tga2 mkn, pizza aku nan 2 ketul ayam sampai. aku melantak spageti dulu sampai abes dulu bru makn pizza. amer da melantak pizza dulu :) makn la kyterang nan rse senang hati :P best oh mkn mende ni. 

smbil2 makn beborak la pe yang patot. siap bole mengumpat lagi. tga2 mengumpat bole plak tersedak! adehh!! padan mke ak. haih~ mengumpat je kejenye. alaaa.. juz cte2 bese pon. bukan mengupat ape pon. :)) terase lame jep makn kat dalm uh. at last kyterg kua kedai around 10 pm. dlam hati ingt nk pegi pusing2 jap dalam jj. tp ak terase cm penat jep badan ni. so ak decide ajak amek balek awl. :DD




No comments:

Followers