Thursday

susah :'(

hampir semalaman aku pikirkan dye. 
even aku try lupekan dye for a second 
but than still remember him. 

aku akui aku ssh nak lupekan dye.
aku dapat rse dye tgu aku. 
tp?? betul ke? tah laa. 

aku da lme maafkan dye.
xpaya nk tggu dye say sarie pon aku da lme maafkan dye. 
cz aku still xleyh lupe ape yang dye da uat kat aku.
saket, luke hati ni.

xtau la aku boleh ke x hidop tnpe dye
tapi ape yang buat aku kuat skunk juz semangat.
aku yakin aku leyh lupekan dye. 
tp xtau ble aku dpat lupe kan dye.

semakin lame aku try tok uat x tau, 
semakin aku teringatkan dye selalu.
setiap ape yang aku buat kat rumah sume ade kaitan nan dye.
banyak sgt. 

nk cte pon makin tambah air mate je pagi2 ni.
hurm. sampai skunk pon aku still tingat kan dye. 
SMS dye setiap pagi yang selalu dye bg.
hurm

kenape dye buat aku macm tu?? 
lau aku ni future dye
xboleh ke dye jage aku betul2???
xboleh ke dye jage hati aku ni?
saket kan kene maki?? 
tp aku ckp macm seaklipon dye akan
terus tenggelam ngan ego dye tu

xpela kan..
nk pakse dye pon x gne
dye lagi bebas tanpe aku. 
xdeh nak pikir2 pasal aku lagi
xdeh nk ssh2kan dri tok aku lagi


menanges..... hurm

No comments:

Followers