Monday

sukar~

mowninkMOWNINK!
adeh~ pagi jep da ade mende yang sukar2 ni.
actually xdeh ape nk ce cite pon. 
cme tergerak nak menaep.

sje nk meng-update ini blog. 
ape yang SUKAR ni. 
ok. nk cte la cket.

sabtu lepas aku ade peg kenduri kawen kat uma kawan aku.
tp bukan kawan aku la yang kawen.
abg dye :)
peg nan mmbe yang ske noe bergambar.

haih~ gmbaGMBA! 
aku ni ssh la nk posing2 ble org amek gmba aku. 
haruBIRU gamba aku jadinye. 

serius aku x reti BERGAMBA ( dalam hati nk sgt bergamba )
huhuuu. ble org laen amek gmba aku, 
ssh betul nk nmpak gmba aku ni sempurne. 
iskk! payah! soo bad laa.

sebb tu la aku suke amek gmba sendri. 
aku sendri yang snap. 
hahaha. ssh nk nmpak gmba aku yang di-SNAP nan org laen.

tgk aje gmba2 kat FB aku. sume gamba amek sendri.
tu pon da byk yang aku reject b4 aku pilih gmba2 
yang nk dijadikan profile pic. iskk! 

hahhaahah. pasal ni pon nk kecoh2kan?? 
saket tau ble tgk gmba org lawa2 tp gmba aku, hampeh! adeh!
teruk2 ar. ;)
tp x pe. teruk2 gmba aku pon ade lagi yang lebih teruk!
semue tu dalam simpanan AMER. 
tp gmba yang paling worst yg ade kat dye, da hilang ...
gare2 kene samun dulu. hilang bersame thumdrive!
hakhakhak! 

padan MUKE :P
tp aku tau ade lagi gmba worst aku kat dye.
haih! ske sgt simpan gmba2 candid ni.....

No comments:

Followers